close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה הופך יושבת ראש ומנכ"לית לאפקטיבית?

מערכת שורשכד אב, תשפב21/08/2022

את רוצה להיות יושבת ראש ומנכ"לית אפקטיבית? יהיה עלייך להראות לכל העובדים שרואים דוגמה אישית... ועוד כמה דברים

תגיות:
צילום: freepik
יושבת ראש ומנכ"לית של חברה היא האישה החזקה ביותר שאמורה לקבל
צילום: freepik
את ההחלטות. אך המציאות מלמדת אותה כי לא כל המנהלות מצליחות להיות אפקטיביות כמו שהן רוצות להיות. כדי שהחברה תצליח לעמוד בעסקים, המנהלת שלה חייבת להיות זאת שמתווה את הדרך. אם המנהלת לא תהיה מספיק אפקטיבית זה עלול להוביל למצב שבו החברה לא תגיע למקומות הרצויים. יש לנו כמה טיפים שיאפשרו לכל מנכ"לית ויושבת ראש להיות אפקטיבית בכל מצב. אחרי שתיישמו חלק מהטיפים האלה, אין סיבה שלא תרגישו הרבה יותר מוערכות. תזכרו כי הגעתם לתפקיד הזה בזכות ולא בחסד, כעת הגיע הזמן להוכיח את עצמכן.

הכירי את היתרונות ואת החסרונות שלך
לכל אחד מאיתנו יש יתרונות וגם חסרונות שחובה להכיר בה. יושבת ראש ומנכ"לית חייבת להיות כזאת שמודעת גם לפלוסים וגם למינוסים שלה. זוהי הדרך היחידה שבה יהיה אפשר להצליח בתפקיד כל כך משמעותי. הרי כדי שתוכלי להיות אקטיבית יהיה עלייך לדעת במה את טובה ובמה את לא טובה. במקומות שבהם את לא טובה, תוכלי להיעזר בכל מיני אנשים אחרים שאת סומכת עליהם בעיניים עצומות. תוכלי לשאול אחרים שמכירים אותך על היתרונות ועל החסרונות שלך.

ביקורת זה לא בהכרח דבר רע
כל יושבת ראש ומנכ"לית צריכה לדעת לקבל ביקורת מכל סוג שהוא. יכול להיות כי זה שאת אישה בתפקיד בכיר יגרור עוד יותר ביקורת מבדרך כלל. נדגיש כי ביקורת זה לא דבר רע כל עוד יודעים לקחת אותה בהיבט הנכון. ביקורת יכולה להיות הדרך הכי טובה מבחינתך להשתפר ולהשיג את ההישגים השונים. כמובן שתצטרכי לדעת לסנן את הביקורת, ולהתייחס רק לביקורת שהיא עניינית ונכונה. אם הגעת לתפקיד הזה סימן שאת עשויה מהחומר הנכון.

האמיני בעצמך לכל אורך הדרך
על מנת שתוכלי להיות אפקטיבית יהיה עלייך קודם כל להאמין בעצמך. ברגע שאת מאמינה בעצמך, יהיה לך יותר קל לסחוף אחרייך את כל העובדים ואנשי הצוות האחרים. יושבת ראש ומנכ"לית שלא מאמינה בעצמה, תתקשה להיות דמות כל כך דומיננטית. הרי אם את לא מאמינה בעצמך, איך את מצפה כי אחרים יאמינו בך? את צריכה להאמין כי את מסוגלת להיות אפקטיבית. האמונה שלך תהיה אמונה שתדביק את כל האנשים האחרים.

הראי לעובדים דוגמה אישית
את רוצה להיות יושבת ראש ומנכ"לית אפקטיבית? יהיה עלייך להראות לכל העובדים שרואים דוגמה אישית. הרי את לא יכולה לצפות מאחרים לעשות דברים בעוד את לא עושה את הדברים האלה בעצמך. זה שאת מנהלת את העסק זה לא אומר שאת צריכה להשקיף על כולם מלמעלה. דווקא שאת מהווה דוגמה אישית האפקטיביות שלך תהיה מורגשת כמעט בכל צעד. מנכ"לית ויושבת ראש שלא עושה את הדברים האלה תמצא את עצמה משתרכת מאחורי כולם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה